Kołpaki STRONG DUOCOLOR 16 cali Zobacz większe

Kołpaki STRONG DUOCOLOR 15 cali

N15SGDC

Nowy produkt

Kołpaki samochodowe 4 szt.

Rozmiar: 15 cali

Więcej szczegółów

104,00 zł brutto

Więcej informacji

Komplet 4 uniwersalnych kołpaków samochodowych

Kołpaki 15 cali Strong Duocolor

ZALETY:

  • UNIWERSALNE – dopasowane do większości felg z opcją zmniejszenia lub zwiększenia średnicy obręczy stalowej.
  • WYSOKIEJ JAKOŚCI – trwałe tworzywo ABS.
  • WYTRZYMAŁE – odporne na warunki atmosferyczne, pokryte lakierem ochronnym.
  • BEZPIECZNE – pewny stabilny montaż dzięki wyprofilowanym zatrzaskom.
  • ŁATWE W MONTAŻU – nie wymagają specjalnych narzędzi.
  • STYLOWY WYGLĄD – zaprojektowane, by cieszyć oko.
  • POLSKI PRODUCENT – "NRM".

Cena obejmuje komplet 4 kołpaków. 

Montaż kołpaków jest bardzo prosty i nie wymaga specjalnych narzędzi:

  1. Należy zdjęć stare kołpaki lub pokrywy z felg i oczyścić dokładnie obręcz. 
  2. Ustawić delikatnie rozciągnięty pierścień stalowy w pozycji z wycięciem pod wentyl. 
  3. Wcisnąć pierścień stalowy w otwory montażowe kołpaka.
  4. Przyłożyć kołpak do felgi z uwzględnieniem otworu na wentyl(musi pokrywać się z wentylem w kole).
  5. Nałożyć kołpak zaczynając od dolnej części felgi, dwie górne łapki kołpaka delikatnie docisnąć w kierunku środka i jednocześnie wcisnąć z umiarem kołpak do rantów felgi. 
  6. Delikatnie docisnąć kołpak po obwodzie, aby równomiernie naszedł na całą felgę. 
W razie kłopotów z montażem lub przesyłką prosimy o kontakt, chętnie pomożemy.

W celu dobrania prawidłowego rozmiaru kołpaka należy sprawdzić średnicę felgi – informację taką można odczytać na oponie. Liczba następująca po symbolu „R” określa średnicę opony. Aby poprawnie dobrać rozmiar kołpaka

Prezentowane kołpaki 16 calowe Strong Duocolor to kołpaki uniwersalne, przeznaczone do większości felg stalowych (nie pasują jedynie na bardzo wypukłe felgi, zazwyczaj występujące w samochodach dostawczych).

W szczególnym przypadku kołpak może wchodzić na felgę za luźno bądź zbyt ciasno. Wówczas należy skorygować wielkość pierścienia dociskowego w miejscu wygięcia na wentyl poprzez rozciągnięcie pierścienia (gdy kołpak wchodzi za luźno), albo ściśnięcie pierścienia (gdy kołpak wchodzi za ciasno).