Kołpaki 15 cali ST SILVER BLACK

J15351

Nowy produkt

Kołpaki samochodowe 4 szt.

Rozmiar: 15 cali

Więcej szczegółów

130,00 zł brutto

Więcej informacji

Komplet 4 uniwersalnych kołpaków samochodowych

Kołpaki ST CZARNO SREBRNE 15 calowe

ZALETY:

  • UNIWERSALNE – dopasowane do większości standardowych felg stalowych z opcją zmniejszenia lub zwiększenia średnicy obręczy montażowej.
  • WYSOKIEJ JAKOŚCI – trwałe tworzywo ABS.
  • WYTRZYMAŁE – odporne na warunki atmosferyczne, pokryte lakierem ochronnym.
  • BEZPIECZNE – pewny stabilny montaż dzięki wyprofilowanym zatrzaskom.
  • ŁATWE W MONTAŻU – nie wymagają specjalnych narzędzi.
  • STYLOWY WYGLĄD – zaprojektowane, by cieszyć oko.
  • POLSKI PRODUCENT – "NRM".

Cena obejmuje komplet 4 kołpaków. 

Montaż kołpaków jest bardzo prosty i nie wymaga specjalnych narzędzi:

  1. Należy zdjęć stare kołpaki lub pokrywy z felg i oczyścić dokładnie obręcz. 
  2. Ustawić delikatnie rozciągnięty pierścień stalowy w pozycji z wycięciem pod wentyl. 
  3. Wcisnąć pierścień stalowy w otwory montażowe kołpaka.
  4. Przyłożyć kołpak do felgi z uwzględnieniem otworu na wentyl(musi pokrywać się z wentylem w kole).
  5. Nałożyć kołpak zaczynając od dolnej części felgi, dwie górne łapki kołpaka delikatnie docisnąć w kierunku środka i jednocześnie wcisnąć z umiarem kołpak do rantów felgi. 
  6. Delikatnie docisnąć kołpak po obwodzie, aby równomiernie naszedł na całą felgę. 

W razie problemów z montażem lub przesyłką prosimy o kontakt, chętnie pomożemy.

W celu dobrania prawidłowego rozmiaru kołpaka należy sprawdzić średnicę felgi – informację taką można odczytać na oponie. Liczba następująca po symbolu „R” oznacza średnicę opony. Aby prawidłowo dobrać rozmiar kołpaka

Prezentowane kołpaki to kołpaki uniwersalne, przeznaczone do większości felg stalowych (nie pasują jedynie na mocno wypukłe felgi, zazwyczaj występujące w samochodach dostawczych).

W szczególnym przypadku kołpak może wchodzić na felgę za luźno bądź za ciasno. Wówczas należy skorygować średnicę pierścienia dociskowego w miejscu wygięcia na wentyl poprzez rozciągnięcie pierścienia (gdy kołpak wchodzi za luźno), bądź ściśnięcie pierścienia (gdy kołpak wchodzi za ciasno).

VR-CARBON-4x.jpg